Orce configurare de sistem este posibila ,nu ezitati sa pune-ti intrebari si ve-ti primi raspunsul cu toate datele de care veti avea nevoie.Spaniolul :wink:
Printable View
Orce configurare de sistem este posibila ,nu ezitati sa pune-ti intrebari si ve-ti primi raspunsul cu toate datele de care veti avea nevoie.Spaniolul :wink:
Am urmatoarea situatie :
un receptor Echosmart 790 doua antene ofset de 90 cm un convertor monobloc la 6 grade si trei convertoare universale
Doresc urmatoarea configuratie :
-o antena + convertorul monobloc + convertor universal pentru pozitia corespunzatoare Astra+Hotbird (monobloc) si Eurobird 1 (28.5E)
-o antena + 2 convertoare pentru pozitia 1 W (Thor) + 4 W (Amos)
As dori sa stiu cum sa fac conexiunile si ce tip de comutator imi trebuie pentru ca in meniul receptoruluiu exista ceva de genul comutator DSEqC cu optiunile Lipsa, PortA, PortB, PortC, PortD
As dori un raspuns cit mai detailat deoarece sunt incepator dar sincer m-a prins boala asta si nu as dori o instalatie mobila care e mai greu de reglat si asigurat la vint
Situatia e simpla,iti trebuie un Comuator DiseqC 4/1 la care legi toate cele 4 lnb-uri iar in meniul receptorului faci setarile dupa cum urmeaza;pe comutator la fiecare legatura cu lnb-ul vei avea;A,B,C,D la fel si in meniul diseq al receptorului ai ceasta optiune care trebuie activata A,B,C,D astfel activand optiunea diseq din receptor si avand acest Comuator DiseqC 4/1 vei reusi sa vezi cei 3 sateliti;Eurobird 1 (28.5E)
1 W (Thor) + 4 W (Amos)
pentru Astra+Hotbird deoarece ai un lnb monobloc ce are inclus in el un Comuator DiseqC va trebui sa tragi cablu separat,succes
comutatoare gasesti aici;
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
@spaniolul
imi cer scuze dar nu am prea inteles
comutatorul are cinci mufe una de la receptor si patru pentru LNB-uri