Stire confirmata % ,se vede cu ochiul liber ca Digi a inceput testele in N3 pe TP 12718:comp:
Printable View
Stire confirmata % ,se vede cu ochiul liber ca Digi a inceput testele in N3 pe TP 12718:comp:
DA Confirm.......:(
acuma am verificat
Nu vad nici o modificare,programele merg normal;
12718 V
MPEG-218400 3/4[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Si totusi
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Asa E...:( !!!
Scuze man,dar nu a spus nimeni ca respectivele programe nu merg!!!! Ci ca a inceput testele in N3!!Quote:
Originally Posted by spaniolul [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Eu ma uit la spice:D :D da imediat vad cei pe 12718 V:wellcome:
In primul post spuneai ca se vede cu ochiul liber de aici am dedus ca... nu se vad,acum, am inteles.Quote:
Originally Posted by dic_star79 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
interesant ca pe 12718 V
MPEG-218400 numi intra absolut nimik:wellcome:
Cauta pe;Quote:
Originally Posted by darkkoder [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
12718 V 18400
Cred ca de la prea mult spice:D , nu mai stie frecventele:DQuote:
Originally Posted by darkkoder [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
tot asa!!:sorry:
Scuzati-mi nepriceperea, dar daca la Gigi pe frecventa amintita arata [1801] si [1802] si spuneti ca au inceput teste N3. Atunci eu vad la P*lsat ca imi afiseaza [1801] si [1803], asta inseamna ca ei au inceput teste N4 ? Ma poate lamuri cineva? repet nu ma pricep.
baieti, e de naspa; se pare ca incepe cosmarul!
fi calm daniel, o sa mai dureze pe putin cum am mai spus:) cel putin 4 luni pana o sa fie ecranul negru.:sorry:Quote:
Originally Posted by dannielghi [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]