Sfaturi pentru configurare , achizitionare
Salut , de vreo 2-3 zile sunt si eu incepator cu Televiziunea Digitala prin Satelit , si vreau sa va zic de acum ca sunt varza , dar am inceput sa ma documentez.
Am inceput cu o antena de 0,8 , LNB de 0,6db , iar reciver Comag sl55 . Va zic ca sunt din Orasul Darabani , Judetul Botosani . Dupa putina documentare am zis sa incerc intai cu receptionarea unora dintre canalele Digi TV , si am ales Satelitul Thor 2/3 . Acum am ceva nelamuriri.
* Vreau un alt reciver mai performant , iar majoritatea mi-au recomandat Dreambox , se merita sa dau banii pe unul HD ?
* Am gasit la o firma din Oradea , un LNB de 0,1 DB cu 25 RON , iar nu prea stiu preturile , se poate sa fie ceva slab calitativ?
* Cum pot calibra cel mai bine motorul , momentan este pus pe direct pentru ca nu ma pricep deloc si mi-a trebuit ceva timp sa o montez si asa...
Multumesc
Re: Sfaturi pentru configurare , achizitionare
salut, uite aici : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
studiaza un pic filmuletul pt a intelege cu ce se ''mananca'' un montaj de motor h-h .
lnb uri 0.1 e doar marketing , nu e real acel 0.1
un lnb de calitate : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
bafta .
ok cred ca am inteles cum e treaba cu montaju , acu mai am o nelamurire . L-am setat pe Intelsat 704 si prind pachetul de la DigiTV , dar l-am pus pe direct .. Ca sa setez motorul trebuie sa pun pe un anume satelit?
da, pe satelitul cel mai sudic , in localitatea ta ( cred ca e arabsat 26 est > la mine in Bacau , acesta este cel mai sudic satelit si banuiesc ca si la tine tot la fel este , mai cauta un pic sa ai certitudinea ca satelitul cel mai sudic este acesta ) , uite aici iti va fi util pt calculul elevatiei si azimutului : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] . bafta .
am rezolvat , merge totul momentan , acu as vrea sa-mi schimb reciverul si LNB-ul .