ce sateliti pot prinde in zona de vest pe langa Oradea cu o antena de 80 ( de Gigi Tv) ma intereseaza mai mult programe FTA .
Printable View
ce sateliti pot prinde in zona de vest pe langa Oradea cu o antena de 80 ( de Gigi Tv) ma intereseaza mai mult programe FTA .
Daca e motorizata multi.Depinde si in ce limba vrei sa fie programele,daca ai motor sau multifeed,etc.Spune mai multe.
nu e motorizata , un singur lnb. Ma intereseaza programele in engleza .
Nu sunt chiar incepator , folosesc ubuntu + cccam legat prin loop out la antena gigi . acum am facut rost de o antena si vreau sa mai experimentez putin.
am inteles ca in zona de V se poate prinde Eurobird 1 . Satul de cardsharing si softcam.:)
Daaa,clar 28 Est cel mai bun la asa ceva.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Frecventele sub 11000 nu iti vor intra deloc.
o sa incerc in weekend , revin cu rezultatele :)
un mic update :)
antena este de Dolce si un lnb cu 2 iesiri tot de la dolce.
m-am chinuit tot weekendul
- am incercat programul Fast Sat Finder fara nici un rezultat :comp:
- am incercat dishpointer.com ( apoi un blind scan din ProgDvb) , am reusit sa prind ceva din Astra 28,2 E , in alt test am prins Amos 2/3
Scopul meu este sa prind Astra 19,2 E. Normal pe harta arata ca ar trebui sa prind [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Are rost sa mai incerc cu o antena asa mica?
Am comandat de aici un Sat Finder [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , astept sa ajunga sa-l testez
Satfinder-ul ala nu stiu daca o sa te ajute cu prea mult, are semnal sonor si se declanseaza la orice satelit, eu am prins Astra 19,2 cu antena Dolce de aia mica de 60-65 cm in sudul tarii, trebuie sa ai si tu semnal destul, doar ca eu am folosit receiver sa caut semnal si calitate.
Respecte!
Eu cred ca merita si BADR dela 26.0E,macar ptr filmele in sonorul original,mai mult in engleza.Filme relativ noi.
Bafta!