Am facut rost de un cablu de date serial pentru telefon mobil , i-am taiat mufa si am gasit 3 fire. Le-am lipit la con5, am vrut sa softez jiji-u dar nu am reusit. Se poate asa ceva pe con5? (Sunt incepator :D ).
Printable View
Am facut rost de un cablu de date serial pentru telefon mobil , i-am taiat mufa si am gasit 3 fire. Le-am lipit la con5, am vrut sa softez jiji-u dar nu am reusit. Se poate asa ceva pe con5? (Sunt incepator :D ).
Pe dialog sau pe connex ? :D
legale pe pinu 4,5 si 6 de la chipul mare ... si bagale in priza ... o sa ai un spectacol fabulos de lumini si fum :clap:
daca vrei sa nu ai batai de cap ia un cablu serial este ieftin si nu ai probleme.Quote:
Originally Posted by radumocanu [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
acum nu am inteles vrei sa ii faci update de soft la conserva de la gigi sau altceva? nu stiu ce ai putea face cu conserva. cu respect
Vroiam sa-i schimb softu ca sa mearga cu key.
Inainte sa ai un spectacol de lumini mai bine documenteazate,citeste,informeazate apoi poti sa faci ceea ce vrei cu rec in cunostinta de cauza ,bafta.
Dar cu jtag-ul se poate schimba softu'?
Singura schimbare care poate fi facuta la conserva jiji este mutarea ei in cosul de gunoi ca la altceva decat sa citeasca cardul nu e buna,daca vrei sa vezi jiji cu key cumparati un receiver compatibil,globo,echolite,etc,vezi sectiunea receptoare,aceste receptoare le poti cumpara cu preturi intre 150 ron-200Quote:
Originally Posted by radumocanu [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Evident ca se poate .Quote:
Si ce soft ai scris ca sa mearga gigi singurel? :D
nu a aparut nici macar soft de comunicatie ptr serial la hss barem alt firware.probabil nu e nimeni dispus sa-si piarda timpul degeabaQuote:
Conserva jiji se bazeaza pe chipul ST5518, am cautat pe net si am gasit unele receptoare cu acelasi chip ST5518 si m-am gandit ca se poate baga un soft de la respectivele receptoare.