PDA

View Full Version : Probleme Skystar2



digitalu
16-07-08, 20:54
Salutare! Stie cineva din ce cauza nu pot receptiona canalele polarizate orizontal pe SS2 ? Am doua placi SS2 care fac la fel. Daca pun cablul de la LNB pe DM500S, merg si cele cu V si cele cu H. Am verificat tensiunea la iesirea de antena (ale ambelor placi SS2) si am 18V pt polarizare orizontala si 14V pentru polarizare verticala. Care o fi cauza?

yky
17-07-08, 00:39
Placa skystar2....o legi singura la lnb..si nimic altceva....cand constati ca nu merge....nu...?

Turku
17-07-08, 00:46
Pai tu daca folosesti si ss2 si dreamul in acelasi timp obligat ca nu vei avea semnal pe unul din ele daca nu sant pe amindoua pe Horizontal sau Vertical
Opreste dreamul si vezi daca ai semnal pe placa.

digitalu
17-07-08, 13:05
:) . Ma tem ca m-ati inteles gresit! Eu sunt de meserie inginer electronist si inteleg cum e treaba. Ideea este in felul urmator: Conectez cablul de la LNB la Dreambox DM500S. Merg programele care au polarizare H si V. Scot cablul din Dreambox si il conectez la una din placile SS2. Acum merg doar programele cu polarizare V. Scot cablul din placa SS2 si il conectez la cea de-a doua placa SS2. Merg tot numai programele cu polarizare V. De curiozitate, am scos cablul din SS2 si am masurat tensiunea pe care o da placa pt alimentarea LNB-ului. Am selectat un program co pol V si am 14V, apoi am selectat un program cu pol H si masor 18V. Aseara am mai observat o anomalie. Daca selectez un program H (pe oricare dintre SS2), nu am semnal pt o perioada de timp...insa daca astept cam 30sec, apare semnalul. Eu suspectez LNB-ul cu toate ca e foarte ciudat ca pe Dream merge ok. Ma gandeam sa nu fie din driverul SS2. Ati mai intalnit aceasta situatie?? :comp:

Turku
17-07-08, 13:46