PDA

View Full Version : NU prind decat 2 programe de pe Eutelsat W2



ciubuc
05-03-07, 15:58
Buna am un reciever silver line 2005, si un LNB universal, antena e de 60 Cm, sunt incepator si mi-a fost greu pana sa ma prin cum sa gasesc satlitii in zona nea (Bistrita)
Problema la mine e ciudata prind programe de pe Astra si Hotbird (cateva zeci de programe) La fel si de pe Arabsat insa de pe Eutelsat W2 prind 2 programe care nu intra deloc ( no video signal) , am incercat sa caut doar Eutelsat W2 (ptr prog romanesti) si nu am reusit sa prind mai nimic , chit ca am semnal de 56 si la calitate 77
Ma poate ajuta cineva sa prind toate programele de pe Eutelsat W2 ?
Astept pareri si sugestii
MC

outcast
05-03-07, 17:49
poate trebuie sa introduci tu frecventele si sr..

ciubuc
05-03-07, 19:46
poate trebuie sa introduci tu frecventele si sr..
Erau deja fregvente predefinite, am mai adaugat si eu fregvente de pe http://en.kingofsat.net/satellites.php , din pacate nu sunt acasa , sunt la birou, si nu pot sa-ti zic care e freg. Dar o sa verific ins eara asta cand ajung.

laleauaneagra
05-03-07, 20:56
antena e prea mica,verifica cu alt lnb,verifica cablu sa fie de calitate si sa nu fie vechi,evita cablurile cu cu masa de cupru sau si mai mult nu esti pe satelit sau nu e reglata bine.mai revino cu detali

ciubuc
05-03-07, 20:57
antena e prea mica,verifica cu alt lnb,verifica cablu sa fie de calitate si sa nu fie vechi,evita cablurile cu cu masa de cupru sau si mai mult nu esti pe satelit sau nu e reglata bine.mai revino cu detali

Revin saptamana asta cu poze si mai multe detalii.

ciubuc
05-03-07, 23:16
Am revenit cu alte detalii, am facut pzoe la tot ce era posibil ,sper sa nu incalc regulile canalului daca dau un link sper locul unde sunt pozele la antena, lnb, reciever , cablu si setari soft hotbird si arabsat2 si EutelsatW2. o sa revin amine cu datele tehnice LNB si reciever ( atat cat scrie in manualul de utilizare:) )

pozele sunt la http://ciubuc.ro/satelit/