PDA

View Full Version : Digi receiver "pierde" semnal



Vinecrap
19-11-11, 19:57
Buna,

sunt un incepator in materie de sateliti :)

De citeva zile am o problema foarte nasoala cu DIGI TV. Cu toate ca antena e reglata foarte bine ( pe INTELSAT ) primesc dintr-o data mesajul ca am semnal slab sau deloc. Imaginea se pierde. Asta se intimpla numai cu posturile codate ( PROTV TVR etc.. ) . Daca dau pe DD, U TV etc.. ( FTA ) merge. Dupa ceva timp, merg si cele codate din nou. Imi vine sa innebunesc:-(( ce pot face?? Stau in Germania si nu am posibilitatea sa-l schimb. PLEASE HELP!!

cipryDXfeed
19-11-11, 22:54
oscileaza semnalul mult? adica 90% - 20% sau chiar 0? sau numai pe cele codate oscileaza?

lao
19-11-11, 22:59
Asa imi facea la un aparat 1160, mergea ce era FTA, de pe card nu deschidea. Am crezut ca s-a dus cititorul, dar nu era el de vina. Sursa de alimentare era la limita, la cel mai mic consum suplimentar cadea in nas.

cipryDXfeed
19-11-11, 23:03
Da poate fi si una si alta. Poate fi si cititorul dar prima data af fi schimbarea condensatorilor de 1000u de pe sursa .am avut unul care nu avea semnal nimic si era din condensatori.

djczefre
19-11-11, 23:47
Un prieten de al meu a patit la fel , era un condensator. Uita-te la tote condensatoare, in special la partea sursei de alimentare , si daca observi un pic umflat atunci aia trebuie schimbat. Asta e doar un sfat , si nu insemna ca se rezolva 100%. Iar daca intri in tara , iti repara cei de la digi. Doar trebe sa-i ceri, sa-l rogi, datoria lor este sa-si repara sculele(cutiile lor). Bafta!

Vinecrap
20-11-11, 13:10
oscileaza semnalul mult? adica 90% - 20% sau chiar 0? sau numai pe cele codate oscileaza?

Bune, multe multumii pt. raspuns. Da deci oscileaza intre 80%-85% si 10%-20%. De mai multe ori pe zi. Dupa 2 minute revine si tot asa..

---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:08 ----------