PDA

View Full Version : dreabox 500s desincronizare imagine sunet



cipirix
26-06-10, 12:19
Sunt incepator in acest domeniu am un DM500S, iar recent am activat un c-line pe el. Din acel moment nu mai este sincronizata imaginea de sunet. Ceva solutii

laleauaneagra
26-06-10, 12:41
fta banuiesc ca merg bine,nu?daca da posibil o configurare proasta a cfg ului sau o linie extrem de..............

cat de incarcata e memoria dreamului?
ce ecm time ai pe programele respective?apesi tasta info la telecomanda si in stanga apare o casuta cu info iar jos scrie ecm time....asta in cazu in care e activata optiunea

delta2k2
26-06-10, 13:56
Ar mai trebui să dai ceva detalii.
In setări , debifează opţiunea "Enable fast zapping"




.

daradici
26-06-10, 15:02
Sau daca numarul de carduri este prea mare mai redu din ele, accepta doar cardurile mai apropiate, poate are memoria prea incarcata si nu mai stie ce face, am facut destul de multe teste dar niciodata n-am intampinat asa ceva, imagine decalata de sunet. Mai da niste detalii, imaginea folosita, numarul de linii C, numarul de carduri din server, asa nu cred ca va nimeri cineva sa-ti dea un raspuns care sa te ajute intr-adevar.

cipirix
26-06-10, 21:47
fta banuiesc ca merg bine,nu?daca da posibil o configurare proasta a cfg ului sau o linie extrem de..............

cat de incarcata e memoria dreamului?
ce ecm time ai pe programele respective?apesi tasta info la telecomanda si in stanga apare o casuta cu info iar jos scrie ecm time....asta in cazu in care e activata optiunea

aici sunt ceea ce cred ca ai cerut

http://fbx.ro/pca0b9tfdt3wkbp7
http://fbx.ro/lnzvpk7rhby22i5d

eu nu am setat nimic in dreambox.

---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:46 ----------


Ar mai trebui să dai ceva detalii.
In setări , debifează opţiunea "Enable fast zapping"




.

este dezactivata

laleauaneagra
26-06-10, 22:53