PDA

View Full Version : Intrebare cartela



Webxmax
11-11-09, 21:19
Daca pot face rost de coduri de la cartele focussat (eventual Boom , Dolce, Digi) le pot folosi la dreambox 500S(fara sa am cartela in aparat), daca da cum, si daca pot fi si puse la shering.
Sunt incepator, dar vreau sa invat :D

otheitis
11-11-09, 21:33
Daca ai un dreambox si nu ai cartela poti sa vezi focus,digi,dolce,akta (boom nu merge) daca conectezi pe dream la internet si rogi pe cineva care are server si sufletul mare sa te conecteze la server lui.Diferit trebuie sa fi posesor de una din cartele asta sa il pui in dream si sa cauti alte server unde poti sa faci schimb.Asa daca dai acess la o cartela poti sa vezi restul de provider din strainatate sau din romania.

un user
11-11-09, 21:46
Daca pot face rost de coduri de la cartele focussat (eventual Boom , Dolce, Digi) le pot folosi la dreambox 500S(fara sa am cartela in aparat)
Da, cu conditia ca emulatorul din db 500 sa fie "instruit" de niste programatori.

daca da cum
daca era usor o faceau altii inaintea ta.

...si daca pot fi si puse la shering
Nu trebuie sa fie puse in sharing, doar le dai celor care doresc
(shering - termenul corect este sharing (adica, impartire a ceva ce detii)).

Sunt incepator, dar vreau sa invat
Ok, e un inceput in toate, cel mai bine este sa incepi sa te familiarizezi cu cat mai multi termeni de specialitate, chiar aici pe site citind sectiunile dedicate.
Cand te afli in impas folosesti functia "Search", daca nu esti in clar, ceri ajutor la sectiunile dedicate.

Sfatul meu:
Banuiesc ca ai cardurile respective, banuiesc ca folosesti db 500, deci nu esti chiar incepator, de ce nu pui cardul in receptor si il imparti cu alti utilizatori ?
Decat sa incerci aflarea codurilor, (ce ace este peste puterile multora) mai bine te limitezi la partajare si tot ce tine de ea.

P.S