PDA

View Full Version : Intrebare de incepator la digi



danutzu_cj
22-08-07, 23:30
merge digi pe strong 4155 evo daca se pune patchul concord v106. din cate am vazut acel patch este pt D+ care este codat in nagra 2. nu sariti pe mine ca sunt incepator

zmeura
23-08-07, 01:40
Nu..........

armandino
23-08-07, 09:34
merge .... iei decodoru ... il conectezi la calculator .... iei niste key actualizate (circulare de 17. 18. 20. 10. 13 si ce mai ai si tu prin casa ) , deschizi carcasa ... le arunci acolo ... si il bagi in priza !:comp:

in primele secunde va iesi un fum albastru .... asta inseamna ca DIGI e pe aproape .. mai precis ca iti vei face un abo la conserva lor :):tv:

Stima :D

danutzu_cj
23-08-07, 10:15
merge .... iei decodoru ... il conectezi la calculator .... iei niste key actualizate (circulare de 17. 18. 20. 10. 13 si ce mai ai si tu prin casa ) , deschizi carcasa ... le arunci acolo ... si il bagi in priza !:comp:

in primele secunde va iesi un fum albastru .... asta inseamna ca DIGI e pe aproape .. mai precis ca iti vei face un abo la conserva lor :):tv:

Stima :D
Ce raspuns inteligent mi-ai dat:lol:

staric
23-08-07, 10:48
Nu te supara ... mai radem si noi , iar raspunsul ti la dat @zmeura. Eu, ca sunt mai optimist, asi adauga la acest raspuns un "INCA..."

danutzu_cj
23-08-07, 11:29
Nu te supara ... mai radem si noi , iar raspunsul ti la dat @zmeura. Eu, ca sunt mai optimist, asi adauga la acest raspuns un "INCA..."
Fi te rog mai explicit ce are in plus digi fata de D+?

outcast
23-08-07, 12:53
Fi te rog mai explicit ce are in plus digi fata de D+?
nu are nimic..e aceeasi rev,insa nu prea sunt key...vorba lui staric.. inca!
:gathering:

Turku
23-08-07, 16:19
Fi te rog mai explicit ce are in plus digi fata de D+?

Sant mai multe chesti.
1 Digi se vede doar cu abonament si share cu gbox
2.D+ se vede si cu abonament si cu key-uri si chiar cu gbox share.